P
R
O
J
E
C
T

Corporate Site Renewal

”働く、生きる、楽しむを1つに”ができる美容室

A hair salon you can "work, live and enjoy" at the same time
RELEASE DATE
2017.06.14
PROJECT NAME
Corporate Site Renewal
CLIENT
HAIR SALON MILLOR

P U R P O S E

プロジェクトの目的
  1. ウェブサイトのリニューアルを行いたい

    To redesign website

  2. 採用応募を増やすために、学生向けのブランディングを行いたい

    To improve branding for recruitment

  3. MILLOR様の望む世界観を訴求していきたい

    To appeal MILLOR's identity

ウェブサイトリニューアルに合わせ、採用に焦点を合わせて美容学生に訴求するためのコンセプトと施策を組み立て、お客様にも美容室のコンセプトを感じていただけるように思考し、見せ方だけではなく、メッセージ性のある言葉も伝えられるように制作を進めていきました。

We built a brand to attract new customers and also hairdressing students for their recruitment. The website had to have an appealing visual that does not only look good but also tell a story.

W O R K F L O W

W O R K F L O W

FLOW
0 1 0 2 0 3 0 4 0 5

制作ワークフロー

  • ヒアリング・インタビュー HEARING・INTERVIEW
  • ブランディング設計 BRANDING
  • ウェブデザイン WEB DESIGN
  • コーディング CODING
  • エフェクト EFFECTS

O U T P U T

制作物のご案内
  1. 採用に焦点を合わせたウェブサイト制作

    Establishing the digital platform focused on their recruitment

PC WEBSITE

SMARTPHONE WEBSITE

PROJECT MANAGER
Takahiro Iwakami(GIG Inc.)
TOTAL BRANDING
Kazuki Noda
PLANNING
Kazuki Noda
ART DIRECTION
Kazuki Noda
DESIGN
Kazuki Noda
FRONT END
Yusuke Omi
BACK END
Shota Kagawa(GIG Inc.)
MOTION
Yusuke Omi
SOCIAL NETWORK SHARE :