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DO IT THEATER DIVISION SITE RENEWAL

新しいシーンは、THEATERからはじまる。

THE NEW SCENE STARTS FROM THE THEATER
RELEASE DATE
2018.09.28
PROJECT NAME
DO IT THEATER DIVISION SITE RENEWAL
CLIENT
HATCH inc. - Do it Theater

P U R P O S E

プロジェクトの目的
  1. 事業部ではなく、一つの組織としてのアプローチを行いたい。

    To enhance as an organization, not as a department.

  2. 成長に合わせたブランドの訴求方法を変更したい。

    To adjust the brand appeal to match company growth.

  3. 今後の事業展開に合わせてスケールできるウェブサイトを構築したい。

    To design a website that can be scaled to suit future business development.

  4. Do it Theaterで行っていることをウェブサイトでも表現したい。

    To create a website that shows what Do it Theater is all about.

コーポレートサイトに併せたヒアリング内容を元に、事業部の特徴や取り組みを分解して優位性を打ち出し、より「ビジネスマッチ」と「一般層のファン」を増やすという目標を元に、コンテンツ設計、制作を進めていきました。

Based on interviews regarding the corporate site, analyzing the department features and past efforts and working out the main strengths, we proceeded to design and develop contents based on the goal of increasing "business matching" and "followers".

W O R K F L O W

W O R K F L O W

FLOW
0 1 0 2 0 3 0 4 0 5 0 6

制作ワークフロー

  • ヒアリング・インタビュー HEARING・INTERVIEW
  • ワークショップ WORKSHOP
  • ブランディング設計 BRANDING
  • ウェブデザイン WEB DESIGN
  • コーディング CODING
  • エフェクト EFFECTS

O U T P U T

制作物のご案内
  1. 事業のパーソナリティを打ち出すためのウェブアプローチ・制作

    Web Approach / Production to Work Out Business Personality

PC WEBSITE

SMARTPHONE WEBSITE

BRAND PLANNER
Masahiko Tamarimizu,
Kazuki Noda
DIRECTION
Masahiko Tamarimizu
ART DIRECTION
Kazuki Noda
PROJECT MANAGER
Masahiko Tamarimizu
DESIGN
Kazuki Noda,
Akane Suda
FRONT END
Hirokazu Goto
MOTION
Hirokazu Goto,
Daisuke Ishiyama
BACK END
Yo Mori
MOVIE
HATCH Inc.
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