P
R
O
J
E
C
T

HATCH INC. CORPORATE SITE RENEWAL

まだ、誰も、見たことのない景色が待っているから。

TURNING YOUR DREAMS INTO NEW REALITIES
RELEASE DATE
2018.09.01
PROJECT NAME
HATCH INC. CORPORATE SITE RENEWAL
CLIENT
HATCH inc.

P U R P O S E

プロジェクトの目的
  1. 各事業が独立した見え方を整え、アプローチしたい。

    To tailor each department to be visibly self-functioning.

  2. 自社の取り組みを含め、特徴訴求をしたい。

    To work in sync with Company initiatives and increase the appeal of their unique services.

  3. ウェブアプローチ訴求点を変更し、人材採用、営業に役立てていきたい。

    To improve web appeal, boosting business in recruiting new talent, sales promotion etc.

  4. 何者かを伝え、企業認知をしたい。

    To convey who we are and have this company recognized.

ヒアリングを重ね、会社全体の事業部の取り組みやブランディングの振り返りを代表や各事業部長を含めたメンバーでワークショップを行い、半年以上にわたるブランディング設計、コンテンツ設計を元にプロジェクトを進めました。

After repeated interviews and workshops with Company reps and Division Managers to review company initiatives and their brand approach, based on company branding and web content designs we embarked on this 6-month project.

W O R K F L O W

W O R K F L O W

FLOW
0 1 0 2 0 3 0 4 0 5 0 6

制作ワークフロー

  • ヒアリング・インタビュー HEARING・INTERVIEW
  • ワークショップ WORKSHOP
  • ブランディング設計 BRANDING
  • ウェブデザイン WEB DESIGN
  • コーディング CODING
  • エフェクト EFFECTS

O U T P U T

制作物のご案内
  1. 企業・事業の全体を通したアプローチブランディング

    Branding Approach in Every Aspect of the Company / Business

  2. ブランディングを元にしたウェブアプローチ・制作

    Web Approach / Production Based on Branding

PC WEBSITE

SMARTPHONE WEBSITE

BRAND PLANNER
Masahiko Tamarimizu,
Kazuki Noda
DIRECTION
Masahiko Tamarimizu
ART DIRECTION
Kazuki Noda
PROJECT MANAGER
Masahiko Tamarimizu
COPYWRITER
Susumu Hara
DESIGN
Kazuki Noda
FRONT END
Hirokazu Goto
MOTION
Kazuki Noda,
Hirokazu Goto
BACK END
Yo Mori
MOVIE
HATCH Inc.
SOCIAL NETWORK SHARE :
CLOSE